niedziela, 18 września 2011

autumn.

nie skończyło się jeszcze lato, a w powietrzu już czuć jesień. 
Lubię ten zapach, i w sumie lubię też chłód.
Wczoraj idąc wieczorem do domu, napawałam się zapachem zimnego powietrza, jesieni, i dymu z kominów...
Lubię z rana siedzieć na balkonie, mimo zimna, siedzieć w fotelu,w pełnym słońcu. To być może ostatnie tak ciepłe promienie. 
Niedługo zacznie się rok akademicki...
Nigdy nie uwierzyłam, że ja - domniemana humanistka - pójdzie na uczelnie techniczną.
Życie zaskakuje, ja cieszę się każdym dniem....


Zdjęcia już niedługo.

2 komentarze:

  1. oj tam aj tam ;d
    a Ty się trochę reklamuj ze swoim blogiem ;)
    bo Martitte to ja znalazłam wczoraj u jakiejś laski z Pisza na fbl xD ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. póki nie mam swojego komputera to raczej mało mogę zrobić :)
    Jak tylko takowy dostanę, zabiorę się za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń